16 Aralık 2008 Salı

Eğitici Nuray KAYA


1964 Ankara doğumluyum. 1995 Yılında I.Kademe Yüzme Antrenörlüğü belgesini alıp, emekli olduğum 2006 yılına kadar 11 yıl aralıksız Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün Yaz Okullarında yüzme antrenörü olarak görev yaptım. Ayrıca 2002 yılında aldığım Step-Aerobik Antrenörlük Belgesi ile çeşitli tatil köyü ve spor tesislerinde aerobik dersleri verdim. 1 Mayıs 2008'de Antalya'da başlayan ve Türkiye'de ilk olarak açılan Yogalates Eğitici kursuna katılarak Türkiye'deki ilk 6 Yogalates eğitmeninden birisi oldum.

12 Ay spor salonlarında Yogalates ve Step-Aerobik çalıştırıcılığı yapıyorum. Ayrıca yaz döneminde açtığım yüzme okulunda her yaştan katılımcıya yüzme dersleri veriyorum. Kış döneminde de uygun kapalı havuzu bulunan çeşitli tesislerde özel yüzme derslerine devam ediyorum.

Yogalates sayfamı görüntülemek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder